Laatste dag in de camper

28 september 2014 - Malibu, California, Verenigde Staten

hij is onvermijdelijk aangekomen, de dag waarop we alles terug moeten inpakken en ons klaarmaken om terug de grote plas over te steken naar Europa. Deze morgen hebben we ons alvast eens goed uitgeslapen en zijn pas tegen de middag naar Santa Monica beach gegaan. We sliepen vandaag in Malibu beach en ook deze laatste avond brengen we hier door. Aangezien het hier zondag is op het ogenblik dat ik dit typ, heeft gans los angeles besloten naar het strand te gaan . Druk dat het is , niet te doen. Op de weg naar santa monica veel verkeer en ook op de parkings is het overdruk. We besluiten niet te gaan aanschuiven en rijden een afrit verder van de snelweg. NA wat draaien en keren komen we eindelijk een mooi plekje tegen waar we rustig kunnen staan, en niet ver van de pier in santa monica. Het kost ons maar 10 dollar voor 5 uur parkeren en dat is hier een koopje. Eerst gaan we naar de 3 street promenade nog eens langs om nog wat sfeer op te snuiven. Ook gaan we bij de apple store eens kijken naar de iphone 6 die pas uit is. We gingen normaal ook een kopen maar hier doen ze aan koppelverkoop en de simlock vrije toestellen zijn pas tegen 2 maand verder te verkrijgen. Helaas dus want hier doe je je wat voordeel bij. Het zij nu zo. Marianne vind gelukkig nog een koopje . Dan gaan we maar wat gaan slenteren op het strand. We gaan even aan het water zitten en de dames gaan ook even het water in. Na een uurtje houden we het voor bekeken en wandelen nog eens lang de pier en de molentjes die daar zijn. Daarna gaan we ook even verder naar de muscle beach en nemen wat foto's aan het LAFD lifeguard center en de bijhorende auto. Dan slenteren we richting het palisade park vanwaar je mooie uitzichten hebt over het strand en de pier 4u later zitten we alweer in de camper richting de camping. Eens aangekomen beginnen we te pakken en op te ruimen. morgen moeten we tegen 10 u de camper binnen leveren en gaan we terug naar het Holiday inn hotel waar de reis 29 dagen geleden begon. Het is aftellen naar 30 september 11u want dan moeten we terug op de luchthaven zijn richting Schiphol. Verwachte tijd is 13u50 locale tijd en we zijn terug in nederland rond 9u plaatselijke tijd. Vluchtnummer is KL 602 van KLM. Als het morgen nog wat mee zit en we geraken op tijd in het hotel, huren we wss nog een auto om beverley hills nog eens te bezoeken en holywood. Maar dat zien we morgen wel.

Groetjes en tot gauw

MiMaKeke en beertje de bus.