Naar de bryce canyon

12 september 2014 - BRYCE, Verenigde Staten

Alweer opweg van deze morgen. We hadden de wekker gezet om op tijd te kunnen vertrekken. Als uiterste uur was het 9u. Omdat we blijkbaar moe beginnen worden van het reizen, werden we gewekt om 9u. Dus snel uit bed, afkoppelen uitchecken en doorrijden. Gelukkig was de GPS een uurtje mis en hebben we maar 4u moeten rijden. We waren hier ruimschoots op tijd in de bryce canyon. We zijn gewoon naar de camping gereden en hebben ons ingecheckt en op ons plaats gezet. Aangezien ze hier een koud en warm zwembad hebben, zijn we daar heen getrokken. Na een zwembeurt van 2 uur zijn we terug naar de camper getrokken. Daar hebben we onze uitgangskleren aangetrokken (hahaha) en zijn er nog eens op uit getrokken. Ze hebben hier een cowboy dorp met veel souvenierwinkels. Daar hebben we onze cadeautjes wel gevonden. Daarna gingen we terug om te eten en verder te luieren. Morgen gaan we de bryce canyon eens verkennen. Verder weinig te vertellen, we gaan verder luieren.

Luie groeten vanuit Bryce canyon

MiMaKeke

1. Mj:
    17 september 2014
    whow wat een foto en sliep ze echt? Allee ik zal jullie dan maar verder laten luieren, geniet er maar van
    groetjes xxx